روشهای ارسال کالا
شرکت رزان صنعت با کارشناسی قبل از خرید، ارسال سریع و پرداخت آنلاین، لذت خرید متفاوتی را برای شما فراهم کرده است.
زمان های ارسال کالا به محل خریدار
روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17
مراحل برگشت کالا
تمامی محصولات رزان صنعت در داخل کشور توسط شرکت رزان صنعت طراحی و تولید می شوند، لازم به ذکر است که تمامی محصولات دارای یک سال گارانتی می باشند، با این وجود پیشنهاد می شود بدلیل تخصصی بودن انتخاب محصولات حتما با کارشناس فروش تماس حاصل فرمائید.
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
1. اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد فروش اینترنتی شرکت رزان صنعت اطلاع داده شود.
2. اگر پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، با شرط اینکه پلمپ محصول باز نشده باشد؛ حداکثر تا 7 روز می بایست انصراف خود را به واحد فروش اینترنتی اطلاع دهد.
تبصره 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که هیچگونه دخل و تصرف( بازکردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها، نایلون وکیوم) در آن انجام نگرفته باشد. در این حالت امکان مرجوع کردن از بین خواهد رفت حتی اگر از محصول استفاده نشده باشد.
تبصره 2: در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به شرکت رزان صنعت بر عهده مشتری خواهد بود.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
1. در صورتی که آسیب، در هنگام تحویل قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی به شرکت رزان صنعت بازگردانده شود.
2. آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد فروش اینترنتی شرکت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
3. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی به شرکت رزان صنعت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
4. این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
توجه:
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان شرکت رزان صنعت، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت، مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد شرکت رزان صنعت در واحد انبار باقی میماند و با انقضای این مهلت شرکت رزان صنعت در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
کالا را چطور ارسال کنید؟
1. لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان واحد فروش اینترنتی تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد فروش اینترنتی شرکت رزان صنعت جداً خودداری کنید.
2. برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
3. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید).
4. فاکتور همراه کالا ارسال شود و بر روی فاکتور ایراد محصول را درج نمائید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور ارسال نمائید.
5. از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
1. کارشناسان شرکت رزان صنعت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان رزان صنعت تایید شود، کالا تعویض و ارسال خواهد شد .
2. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ شرکت رزان صنعت بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، شرکت رزان صنعت تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
3. اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و شرکت رزان صنعت در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا “درج شده در فاکتور” به مشتری را میپذیرد.
4. پس از دریافت و پذیرش کالا توسط شرکت رزان صنعت بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان شرکت فاراتل، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
5. از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
6. ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت رزان صنعت است.